marți, 24 iunie 2014

Televizor Smart LED Sony, 80cm, Full HD, 32W705

Va prezint azi una din achizitiile care le-am facut in ultimile luni.
Este vorba despre smart tv-ul de la sony cu numarul de serie 32W705.

Am facut aceasta alegere pentru ca aveam nevoie de un televizor cu diagonala nu chiar mare,care sa vina amplasat in dormitor.SI m-am hotarat in privinta acestui model pentru ca face parte din noua gama din 2014 lansata curand pe piata romaneasca.Pot spune ca l-am achizitionat la un pret chiar bun de aici .

Ce pot sa spun este ca sunt foarte multumit de alegerea facuta.Mi-a intrecut asteptarile.Firma sony da dovada de lider in domeniul tehnologiei,produsele lor sunt de o calitate foarte buna in toate privintele.


Acest televizor vine cu caracteristici tehnice foarte avansate:vine cu procesorul de imagine X Reality Pro,LED motion mode,motion flow xr 200hz,live colour.

Panelul este un edge led la rezolutia de 1920x1080.
Va spun,multumita acestor tehnologii,imaginea rezultata este extrem de clara,cat mai apropiata fata de realitate.

Pe partea audio gasim 2 difuzoare la puterea totala de 10W,un sunet foarte clar,fara distorsionari,arhisuficient pentru un dormitor.

Pe partea smart gasim aplicatii ca facebook,opera browser,youtube,skype etc.
Media playerul integrat citeste cam orice:fisiere mkv la rezolutia de 1080p-imagine mpeg 4 h264/5 cu sunet dts hd.
Tunerul incorporat receptioneaza canale hd si digitale.Eu,fiind abonat rds le receptionez la liber fara cam ci+.Dar gasim si un slot cam daca va intereseaza sa receptionati grila complete(canale gen hbo).
Conectivitatea este compusa din patru porturi hdmi,doua usb si o iesire optica.

Acestea fiind spuse,recomand acest televizor datorita calitatii imaginii,a designului sau reusit si a pretului care este foarte bun:aici pretul  .
Televizorul poate fi achizitionat si de la: Altex

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Designed By Blogger Templates