vineri, 27 iunie 2014

Masina de gaurit/insurubat cu percutie Skil 6388AA, 850 W, 3000 RPM, mandrina rapida metalica, set 5 burghie

Cu aceasta masina de gaurit am avut o experienta foarte placuta,ajuntandu-ma in majoritatea lucrarilor prin casa.
Acum doi ani am pus rigips pe tavan si am avut nevoie de un produs de calitate care sa faca fata.
Va spun:la cate gauri am dat ,cate negrese am filetat si cate holsuruburi am bagat in lemn nu a dat nici cel mai mic semn de oboseala.Nu se incalzeste absolut deloc.


Aici un pret foarte bun

Aici specificatiile complete


Sistemul de prindere al burghielor este foarte bun,asigura schimbarea burghielor foarte usor mai ales ca este fara cheie.
Imi place mult variatorul de turatie care include buton de blocare pentr functionare permanenta si buton de selectie a turatiei.
Vine si cu un sistem de reglare al adancimii.
Functia bonus al acestei masini este percutia.Se descura destul de acceptabil.


Va spun,daca aveti nevoie de un produs de calitate si foarte ieftin cumparati aceasta,va va satisface.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Designed By Blogger Templates