duminică, 22 iunie 2014

Robot de bucatarie Philips Viva Collection HR7761/00

Acest robot de bucatarie este un ajutor nesperat de bun,un aparat multifunctional poate fi folosit aproape in toate.
Poate fi folosit la tocat,maruntit,feliat,granulat,mixat.
Iar pretul este foarte bun.



Pot spune ca am preparat piure la el,iar carofi au fost facuti pasta imediat,fara ca aparatul sa dea semne ca se inpotmoloeste(asa am patit cu alte aparate),am preparat icre de casa si au iesit foarte bune,maioneza si multe altele.
Este dotat si cu un blender cu un bol de 1L,iar ca accesorii gasim foarte multe cutite :un cutit de tocat din hotel inoxidabil,un disc de radere si taiere medie,un instrument pentru framantat coca si altele.
Beneficiaza de tehnologia powerchop,o tehnologie care ofera rezultate foarte bune la tocare,chiar foarte multumit de modul in care toaca.
Aici specificatiile complete


Imi place mult ca are 2 viteze,cand este nevoie il folosesc la turatie maxima,cand nu il las pe medie.

Despre calitatea materialelor pot spune ca este foarte buna,un material foarte durabil in timp care nu se ingalbeneste si se spala foiarte usor.


De un an de când detin acest produs nu m-a dezamagit nici macar o data si l-am folosit foarte frecvent in bucatarie.
Recomand!

Il gasim aici la un pret foarte bun:aici pretul

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Designed By Blogger Templates