sâmbătă, 7 iunie 2014

Combina frigorifica No Frost Bosch KGN39VL21



Aceasta combina frigorifica este una dintre cele mai bune produse existente pe piata.

Am facut aceasta alegere in primul rand pentru ca este Bosch.De data aceasta chiar am tinut cont de brand cu toate ca am platit cateva sute de lei in plus.
De ce am ales Bosch? Pentru ca este una din putinele mari firme care inca mai tin la calitate.Un produs foarte fiabil cu o durata de viata lunga,construit din materiale premium.
Neamtul chiar nu isi bate joc.

Pretul actualizat


In al doilea rand datorita functiilor,al capacitatii mari si al aspectului(cum spuneam,materiale premium-inox).

Iar acestea sunt functiile:

CrisperBox
Fructele si legumele raman proaspete mai mult timp, datorita sistemului de control al umiditatii.
MultiAirflow System
Circularea constanta a aerului pe toate nivelurile – pentru prospetime mai indelungata.
TouchControl
Reglarea comoda a temperaturii prin intermediul afisajului electronic.
NoFrost
Niciodata nu va mai fi necesar sa dezgheti aparatul datorita sistemului NoFrost – castigi timp si energie.
Iluminare LED
Iluminarea perfecta a frigiderului, pentru intreaga durata de viata a aparatului.
Aici specificatiile complete

Uitati-va ce bine arata.
Se integreaza perfect in orice bucatarie moderna.
De curând casa mea a fost in renovari,printre care si bucataria.
Si,cum,totul se schimbase,doar o rabla de frigider antic luat in urma cu vreo 15 ani ramas,m-am hotarat sa-l schimb.
Nu m-am zgarcit la bani,dar nici i-am aruncat pe un produs extrem de scump.
Acesta a fost rezultatul dupa ce m-am documentat.

Si sa mai discutam despre caracteristicile sale.
Are un volum net total de 354l,86 fiind alocati pentru congelator,restul pentru frigider.Foarte spatios.
Cum am scris la caracteristici este full no frost,deci nu veti mai avea treaba cu gheata si cu decongelatul.
Consumul este unul foarte scazut:333kw/an.Impartit la 12 ar veni in jur de 28kw/luna.
Cu ajutorul afisajului digital vom putea seta temperatura si alte programe.

Aici un pret bun

Daca sunteti in cautarea unui produs de calitate,va garantez ca aceasta este cea mai buna alegere.
Nu veti fi dezamagiti.Garantat.

Combina frigorifica poate fi achizitionata si de la: Altex .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Designed By Blogger Templates