duminică, 22 iunie 2014

Masina de paine Moulinex Bread of the World

Azi vin cu un review al unui produs achizitionat de mine,un produs de care pot afirma ca sunt foarte multumit.
De ce m-am decis sa achizitionez acest produs?
M-am saturat de painea pe care o gasim in comert, care nu are nici un gust,plina de aditivi si e-uri,care a doua zi nu mai este buna.
Asa ca m-am decis sa cumpar acest aparat care prepara paine de casa,foarte gustoasa si sanatoasa.
Si este si foarte usor de preparat:punem ingredientele si aparatul face painea.
Iar pretul,este unul foarte bun:aici pretul actualizat




aici specificatiile complete
Si putem face mai multe tipuri de paine,de la paine alba sau neagra,la baghete sau paine cu seminte si lista poate continua.
Incluse vom gasi 2 tavi pentru preparat baghete si una pentru preparat paine.
Putem face paine la diferite gramaje,intre 600 si 1500 grame.De ales avem de ales intre 19 programe,cel mai selectat de mine fiind programul rapid,care face o paine foarte buna intr-un timp reltaiv scurt.
Si,cum spuneam,avem foarte multe programe la dispozitie,putem prepara placinta,chec,prajitura cu lamaie sau chiar gem.
Baghete nu am preparat de foarte multe ori,dar când am preparat n-au apucat sa se raceasca ca mancate au fost.

Deci,daca sunteti in cautarea unei metode de a prepara paine in casa,va recomand acest aparat.Chiar merita
Il gasim la un pret bun aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Designed By Blogger Templates