marți, 5 august 2014

Masina de gaurit cu percutie Einhell TH-ID 1000 E Kit, 1010 W, 3000 RPM + Trusa cu 50 de accesorii

Pentru a putea folosi o masina de gaurit la adevarata ei valoare ,vom avea nevoie de accesorii de calitate,speciale pentru lucrarea la care o vom supune.
Avantajul acestei masini este ca vine cu o trusa cu 50 de accesorii,incluzand capuri de infiletat-pz-uri si ph-uri,burghie pentru lemn sau fier si burghiuri cu cap vidia pentru beton.
Si va spun-accesoriile incluse nu sunt chinezarii ieftine,sunt chiar de calitate,care achizitionate separat ar costa destul de mult.



Am discutat destul de accesorii,sa vorbim si despre masina.
Are o putere de 1010W si ajunge la un numar de pana la 3000 rpm,incluzand pe buton si un regulator de viteza.
Ca functii gasim gaurit,gaurit cu percutie si insurubat.
Prinderea burgielor se va realiza cu ajutorul cheii de mandrin care le va fixa foarte bine.
Materialul din care este realizat este plasticul.
 Sunt foarte multumit de aceasta,o am de cateva luni si nu mi-a facut probleme,perioada in care am exploatat-o la mii de gauri.
Mai am si un circular de la eihell de vreo doi ani si nici acesta nu mi-a facut probleme-produse de calitate la preturi bune.
In concluzie,recomand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Designed By Blogger Templates